środa, 26 sierpnia 2009

zero siedemnset

coś starszego

____________

witaj mój kocurze 

twoja na zawsze 
tak jak zawsze 
czekałam na ciebie 

ale wiesz ...

wiem tygrysie, wiem znam twój głos 
piskliwie silny tym czego jeszcze nie ma 
tym co już może 

ale poczekaj ...

już cię obejmuje 
twoje nastoletnie jeszcze ciało 
takie słabe i delikatne 
jak zawsze 
kiedy wchodzisz we mnie 

ja chcę 

na pewno chcesz mnie ugryźć 
bierz 
tu gryzą mnie najrzadziej 
pod lewą piersią trochę z boku 
tam gdzie nigdy nie jeszcze 
nie dosięgłeś 
weź 

ale ...

bierz mnie proszę 
bo nie mam niec oprócz siebie 
daję tobie resztkę 
tą szykowaną na ten kwadrans 

ale ja chcę się pożegnać 


.. 
... 

jesteś jeszcze? 
jeszcze nie 
powiedziałem 
wszystkiego... 

PIĘTNAŚCIE WASZYCH MINUT MINĘŁO. AUTOMATYCZNE ROZŁĄCZENIE W TOKU. JEŻELI CHCESZ WIĘCEJ ZADZWOŃ JESZCZE RAZ. POŁĄCZYMY CIĘ Z INNĄ. 

KLIK 

REDIAL 

KLIK 

REDIAL 

KLIK 

REDIAL...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz